Nabízíme pracovní pozici osobní asistent/asistentka pečující o seniory a osoby se zdravotním postižením.
Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24 hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny. Nyní nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc (HPP, DPČ nebo DPP) dle domluvy.
Požadujeme:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
- pozitivní motivaci věnovat se pomoci, péči a dále se rozvíjet
- požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
- dobrý zdravotní i psychický stav
- spolehlivost a zodpovědný přístup
Nabízíme:
- práci, která má smysl a pomáhá
- dobré finanční ohodnocení
- zázemí dlouhodobě fungující organizace
- vzdělávání v oboru
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc HPP či DPP, dle domluvy. Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 190 Kč/hod. (+ 20Kč/hod. osobní hodnocení) s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160 hod./měs. tedy 33 600 Kč/měs). Do budoucna je možné i navýšení úvazku.
V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt: Mgr. Daniela Gajdošíková ([email protected]), tel. 731 619 694.