Staňte se zaměstnancem

Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.

Čechy

Morava

Koordinátor/ka osobní asistence pro seniory a vedoucí týmu asistentů – Praha

Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naši asistenti a podporují je v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátoři osobní asistence, kteří vedou tým asistentů, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci s klienty.

Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?

  • Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentů a vede je při práci s klienty.
  • Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy.
  • Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (především rodinou).
  • Vede potřebnou administrativu. Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace.

Koordinátor nepracuje pouze v kanceláři. Vyjíždí za klienty, v případě potřeby zastoupí osobního asistenta.

Co nabízíme?

  • Práci v týmu, kde nám na klientech skutečně záleží.
  • Samostatnou práci. Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
  • Práci na celý úvazek.
  • Motivující finanční ohodnocení: mzda 38 000 Kč +pohyblivé složky mzdy.
  • Vzdělávání a supervizi.
  • 25 dnů dovolené.
  • Služební telefon.
  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008). Kancelář v historickém centru Prahy.

Co očekáváme?

  • Praxi: Uvítáme praxi v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
  • Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům i zaměstnancům.
  • Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentů vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentům, ale jsou také schopni flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
  • Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistenta v terénu s koordinátorem. Koordinátor je připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
  • Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale rozhodně ne podmínkou).
  • Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího.

Nástup okamžitě nebo dle domluvy.

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis. [email protected]

Osobní asistent/ka – Podbořany a okolí

Do týmu Maltézské pomoci v Žatci hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách (osobní asistent), který vykonává nasmlouvané činnosti v domácím prostředí klienta v Podbořanech a jeho okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc sosobní hygienou, přípravu a pomoc se stravou, ale být i oporou obtížně chodícím, vhodné aktivizování např. osob se syndromem demence.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s mentálním postižením
  • spolehlivost, zodpovědnost, odolnost
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • očkování na žloutenku typu B
  • časovou flexibilitu
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • zázemí v dlouhodobě fungující organizaci
  • dobré finanční ohodnocení 190 kč/h + 20 kč/h osobní ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu (práce vhodná i jako částečný úvazek)
  • vzdělávání v oboru
  • 5 týdnů dovolené

Nabízíme práci zpočátku na zkrácený úvazek. HPP či DPP, dle domluvy.

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis do 20. 12. 2023 na (e-mail: [email protected]) Renata Šnajberk, DiS., 730166373


Sociální pracovník ve službě pro rodiny s dětmi – Olomouc a Přerov

Maltézská pomoc Olomouc a Přerov, vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka ve výše zmíněné službě pro rodiny s dětmi. Předpokládáme přijetí dvou pracovníků do Olomouce a Přerova, každého s předpokládanou výší úvazku 1,0. Nástup možný únor či březen 2024.

Požadujeme:

  • odpovídající vzdělání dle Zákona o soc. službách (min. VOŠ nebo VŠ sociálního zaměření)
  • akceptace poslání a hodnot Maltézské pomoci
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • velmi dobrá práce s PC a základními uživatelskými programy
  • odpovědnost, tvořivý přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • pracovní zkušenosti z oblasti sociální práce s rodinou a SPOD výhodou
  • dobrý zdravotní stav

Nabízíme:

  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • práci v přátelském kolektivu
  • pestrou a rozmanitou práci s rodinami i samotnými dětmi
  • pět týdnů dovolené
  • nástupní mzda 34 000 Kč
  • po zapracování osobní ohodnocení a čtvrtletní odměny

Profesní strukturovaný životopis se zvlášť přiloženým motivačním dopisem zasílejte do 31. 1. 2024 v elektronické podobě na emailovou adresu vedoucí služeb pro rodiny s dětmi v Olomouci Mgr. Janu Jeklovou: [email protected]

Osobní asistentka (pečovatelka) – Olomouc

Nabízíme pracovní pozici osobní asistent/asistentka pečující o seniory a osoby se zdravotním postižením.

Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny. Nyní nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc (HPP, DPČ nebo DPP) dle domluvy.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
  • pozitivní motivaci věnovat se pomoci, péči a dále se rozvíjet
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • spolehlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • vzdělávání v oboru
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc HPP či DPP, dle domluvy. Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 190 Kč/hod. (+ 20Kč/hod. osobní hodnocení) s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160hod./měs. tedy 33.600 Kč/měs). Do budoucna je možné i navýšení úvazku.

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt: Mgr. Daniela Gajdošíková ( [email protected]), tel. 731 619 694.