Staňte se zaměstnancem

Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.


Koordinátor dobrovolníků Uherské Hradiště

Do našeho týmu v Uh. Hradišti hledáme vhodnou osobu koordinátora/ky dobrovolníků, který by rozvíjel dobrovolnické programy v našem zavedeném centru. Předpokládáme zapojení v rozsahu 20-30 hod. měsíčně a uzavření dohody o provedení práce.

Koordinátor zodpovídá za propagaci a rozvoj dobrovolnictví, zajišťuje výběr zájemců o dobrovolnictví, vede vstupní pohovory a provádí základní výběr vhodných dobrovolníků pro uživatele služeb nebo pro přijímající organizace, koordinuje činnost dobrovolníků, zajišťuje celou agendu dobrovolnických programů atd.

Požadujeme:

  • vhodnou motivaci pro práci v neziskové charitativní organizaci
  • odpovědnost, komunikativnost, tvořivý přístup
  • schopnost dobré práce s PC a uživatelskými programy
  • věk minimálně 18 let a SŠ vzdělání
  • zkušenosti s dobrovolnictvím a koordinací dobrovolníků v neziskových organizacích jsou vítány

Daná pozice nabízí velkou příležitost k tvůrčímu rozvoji a získání zkušeností v oblasti neziskových organizací. Předpokládaný nástup od 1. 1. 2023. V případě zájmu zašlete stručný životopis s motivačním dopisem na email: michal.umlauf@maltezskapomoc.cz. Bližší informace na tel. 736 620 804.


Sociální pracovník ve službě pro rodiny s dětmi – Olomouc a Přerov

Maltézská pomoc, o. p. s., Centrum Olomouc a Přerov, vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka ve výše zmíněné službě pro rodiny s dětmi. Předpokládáme přijetí dvou pracovníků do Olomouce a Přerova, každého s předpokládanou výší úvazku 1,0. Nástup od ledna/února 2023.

Požadujeme:

  • odpovídající vzdělání dle Zákona o soc. službách (min. VOŠ nebo VŠ sociálního zaměření)
  • akceptace poslání a hodnot Maltézské pomoci
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • velmi dobrá práce s PC a základními uživatelskými programy
  • odpovědnost, tvořivý přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • pracovní zkušenosti z oblasti sociální práce s rodinou a SPOD výhodou
  • dobrý zdravotní stav

Nabízíme:

  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • práci v přátelském kolektivu
  • pestrou a rozmanitou práci s rodinami i samotnými dětmi
  • pět týdnů dovolené
  • nástupní mzda 27.800,-Kč
  • po zapracování osobní ohodnocení a čtvrtletní odměny

Profesní strukturovaný životopis se zvlášť přiloženým motivačním dopisem zasílejte do 20. 11. 2022 v elektronické podobě na emailovou adresu vedoucí služeb pro rodiny s dětmi v Olomouci Mgr. Janu Jeklovou: jana.jeklova@maltezskapomoc.cz.


Osobní asistent/ka (pečovatel/ka) – Jeseník

Hledáme empatické a komunikativní pracovnice, které mají zájem patřit do našeho týmu Maltézské pomoci Jeseník a chtějí docházet do domácností klientů s omezenou soběstačností. Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené asistenční a pečovatelské úkony v domácím prostředí klienta v Jeseníku a blízkém okolí, zvláště u seniorů a osob se zdravotním postižením. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoci s osobní hygienou na lůžku, doprovod na smluvené místo, ale i být fyzicky oporou obtížně chodícím lidem či nabídnout trpělivé naslouchání např. osobám s demencí. Službu poskytujeme 24hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.

Nyní nabízíme zapojení v rámci DPP (dohoda o provedení práce) nebo kratšího úvazku HPP s možností následného navýšení. Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 180 Kč/hod. s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při plném úvazku tedy 26-28tis.Kč/měs).

Požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání), zkušenosti s péčí o osobu blízkou nebo ve službách sociální péče vítány. Očekáváme příjemné vystupování, spolehlivost, dobrý zdravotní stav, psychickou odolnost a časovou flexibilitu.

O své osobní asistenty pečujeme prostřednictvím pravidelných porad, supervizí a vzdělávacích seminářů, které hradíme.

V případě zájmu zasílejte životopis a motivační dopis na email uvedený níže v kontaktech. V případě dotazů kontaktujte: Mgr. Janu Lacmanovou (jana.lacmanova@maltezskapomoc.cz), 734 427 764. Další informace o službě osobní asistence na našem webu.


Koordinátor/ka osobní asistence – Praha

Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naše asistentky a podporují je
v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátorky osobní asistence, které vedou tým asistentek, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci
s klienty.

Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?

  • Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentek a vede je při práci s klienty.
  • Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy.
  • Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (především rodinou).
  • Vede potřebnou administrativu.
  • Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace.

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008).
  • Práci v týmu motivovaných zaměstnanců, kterým na klientech skutečně záleží.
  • Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
  • Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
  • Práci na celý úvazek.
  • Motivující finanční ohodnocení: nástupní mzda 30 500 Kč + pohyblivé složky mzdy po
    zapracování.
  • Vzdělávání a supervizi.
  • 25 dnů dovolené.
  • Služební telefon.

Co očekáváme?

  • Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných
    oborech).
  • Praxi: Uchazeč by za sebou měl být alespoň 2 roky praxe v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
  • Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům.
  • Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentek vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentkám, ale jsou také schopni
    flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
  • Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistentky v terénu s koordinátorem. Koordinátor je
    připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
  • Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale
    rozhodně ne podmínkou).
  • Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.
    Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt: andreas.weiser@maltezskapomoc.cz.

Poučení:
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Maltézská pomoc, o.p.s., dáváte souhlas ke zpracování a uchování svých osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) pro účely výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
 
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.


Osobní asistent/ka (pečovatel/ka) – Praha

„Člověk je zrozen k vzájemné pomoci“
V pražském centru Maltézské pomoci hledáme do týmu nové kolegyně na pozici osobníasistentka-pečovatelka pro seniory se sníženou soběstačností. Osobní asistence je alternativou ústavní péče. Bez služeb osobní asistence by senior se sníženou soběstačností musel trvale žít v pobytovém zařízení, kde by o něho bylo pečováno. Naší snahou je podporovat seniory v jejich oprávněném a přirozeném přání zůstat doma, jak nejdéle je to možné. Principem našich služeb je poskytnout profesionální a zároveň laskavou péči v domácím prostředí.
Staňte se součástí našeho týmu, a pomozte tak seniorům splnit toto přání!

Očekáváme:

  • kladný a laskavý vztah k seniorům
  • spolehlivost, zodpovědný přístup k práci
  • zkušenosti s prací se seniory (ať už v zaměstnání, či v péči o své blízké)
  • schopnost přímé obslužné péče výhodou (hygiena, manipulace s klientem na lůžku), ale rádi vás zaučíme
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • očkování proti žloutence typu B nebo ochotu nechat se očkovat ještě před nástupem

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré platové podmínky v rámci soc. sféry (140 Kč/hod. plus 40 Kč/hod. osobní ohodnocení)
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • pravidelné vzdělávání a supervizi
  • zázemí dlouhodobě fungující neziskové organizace a možnost podílet se na její činnosti

Nabízíme práci na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Velice rádi v našem týmu také přivítáme studenty a aktivní seniorky.

Poučení:
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Maltézská pomoc, o.p.s., dáváte souhlas ke zpracování a uchování svých osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) pro účely výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
 
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.