Staňte se zaměstnancem

Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.


Koordinátor/ka osobní asistence

Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naše asistentky a podporují je
v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátorky osobní asistence, které vedou tým asistentek, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci
s klienty.

Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?

  • Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentek a vede je při práci s klienty.
  • Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy.
  • Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (především rodinou).
  • Vede potřebnou administrativu.
  • Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace.

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008).
  • Práci v týmu motivovaných zaměstnanců, kterým na klientech skutečně záleží.
  • Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
  • Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
  • Práci na celý úvazek.
  • Motivující finanční ohodnocení: nástupní mzda 30 500 Kč + pohyblivé složky mzdy po
    zapracování.
  • Vzdělávání a supervizi.
  • 25 dnů dovolené.
  • Služební telefon.

Co očekáváme?

  • Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných
    oborech).
  • Praxi: Uchazeč by za sebou měl být alespoň 2 roky praxe v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
  • Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům.
  • Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentek vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentkám, ale jsou také schopni
    flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
  • Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistentky v terénu s koordinátorem. Koordinátor je
    připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
  • Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale
    rozhodně ne podmínkou).
  • Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.
    Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt: andreas.weiser@maltezskapomoc.cz.

Poučení:
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Maltézská pomoc, o.p.s., dáváte souhlas ke zpracování a uchování svých osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) pro účely výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
 
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.


Osobní asistent/ka (pečovatel/ka) – Praha

„Člověk je zrozen k vzájemné pomoci“
V pražském centru Maltézské pomoci hledáme do týmu nové kolegyně na pozici osobníasistentka-pečovatelka pro seniory se sníženou soběstačností. Osobní asistence je alternativou ústavní péče. Bez služeb osobní asistence by senior se sníženou soběstačností musel trvale žít v pobytovém zařízení, kde by o něho bylo pečováno. Naší snahou je podporovat seniory v jejich oprávněném a přirozeném přání zůstat doma, jak nejdéle je to možné. Principem našich služeb je poskytnout profesionální a zároveň laskavou péči v domácím prostředí.
Staňte se součástí našeho týmu, a pomozte tak seniorům splnit toto přání!

Očekáváme:

  • kladný a laskavý vztah k seniorům
  • spolehlivost, zodpovědný přístup k práci
  • zkušenosti s prací se seniory (ať už v zaměstnání, či v péči o své blízké)
  • schopnost přímé obslužné péče výhodou (hygiena, manipulace s klientem na lůžku), ale rádi vás zaučíme
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • očkování proti žloutence typu B nebo ochotu nechat se očkovat ještě před nástupem

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré platové podmínky v rámci soc. sféry (140 Kč/hod. plus 40 Kč/hod. osobní ohodnocení)
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • pravidelné vzdělávání a supervizi
  • zázemí dlouhodobě fungující neziskové organizace a možnost podílet se na její činnosti

Nabízíme práci na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Velice rádi v našem týmu také přivítáme studenty a aktivní seniorky.

Poučení:
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Maltézská pomoc, o.p.s., dáváte souhlas ke zpracování a uchování svých osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) pro účely výběrového řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
 
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.


Osobní asistent/ka (pečovatel/ka) – Olomouc

Hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24 hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • spolehlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • vzdělávání v oboru
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • nabízíme práci i na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Práce je v rámci hodinové mzdy 180 Kč/hod. s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160hod./měs. tedy 28.800,-Kč/měs).

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže kontakt: daniela.gajdosikova@maltezskapomoc.cz


Osobní asistent/ka (pečovatel/ka) – Jeseník

Hledáme empatické a komunikativní pracovnice, které mají zájem patřit do našeho týmu Maltézské pomoci Jeseník a chtějí docházet do domácností klientů s omezenou soběstačností. Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené asistenční a pečovatelské úkony v domácím prostředí klienta v Jeseníku a blízkém okolí, zvláště u seniorů a osob se zdravotním postižením. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoci s osobní hygienou na lůžku, doprovod na smluvené místo, ale i být fyzicky oporou obtížně chodícím lidem či nabídnout trpělivé naslouchání např. osobám s demencí. Službu poskytujeme 24hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.

Nyní nabízíme zapojení v rámci DPP (dohoda o provedení práce) nebo kratšího úvazku HPP s možností následného navýšení. Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 180 Kč/hod. s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při plném úvazku tedy 26-28tis.Kč/měs).

Požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání), zkušenosti s péčí o osobu blízkou nebo ve službách sociální péče vítány. Očekáváme příjemné vystupování, spolehlivost, dobrý zdravotní stav, psychickou odolnost a časovou flexibilitu.

O své osobní asistenty pečujeme prostřednictvím pravidelných porad, supervizí a vzdělávacích seminářů, které hradíme.

V případě zájmu zasílejte životopis a motivační dopis na email uvedený níže v kontaktech. V případě dotazů kontaktujte: Mgr. Janu Lacmanovou (jana.lacmanova*maltezskapomoc.cz), tel. 734 427 764. Další informace o službě osobní asistence na www.maltezskapomoc.cz


Terénní sociální pracovník/pracovnice pro osoby v nouzi – Praha

V Maltézské pomoci hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici terénní sociální pracovník/pracovnice v programu Pomoc lidem v sociální nouzi na celý nebo poloviční úvazek. Terénní program pomáhá lidem, kteří se ocitli ve stavu krajní nouze, především pak lidem bez domova. Podporujeme naše klienty při návratu do většinové společnosti, motivujeme je k opětovnému využívání vlastních kompetencí a k samostatnému zvládání problémů. Pomáháme klientům najít bydlení či udržet to stávající. Zakládáme si na intenzivní a dlouhodobé spolupráci s klienty. Pracovník pracuje s méně klienty, ale o to intenzivněji. Mezi pracovníkem a klientem se budu vztah důvěry a ten je výchozím bodem úspěšné spolupráce.

Jaká je hlavní náplň práce terénního pracovníka?

  • Oslovení klienta a zmapování situace, v níž se nachází.
  • Podpora klienta v uspořádání základních záležitostí: vyřízení dokladů, evidence na úřadu práce, pomoc s vyřízením sociálních dávek či jiných příspěvků apod.
  • Podpora při hledání zaměstnání.
  • Podpora při hledání bydlení či udržení toho stávajícího.
  • Podpora a motivace klienta při zvyšování jeho kompetencí a znalostí (věci
    neděláme „za klienta“, ale „s klientem“.
  • Zprostředkování návazných služeb a sociální poradenství.

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (pomáháme lidem v nouzi od roku 2012).
  • Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
  • Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
  • Motivující finanční ohodnocení (k základní mzdě se přičítají čtvrtletní prémie a po zkušební době osobní ohodnocení).
  • Týden dovolené navíc.
  • Služební telefon.

Co očekáváme?

  • Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
  • Samostatnost a spolehlivost: Pokud to nevyžaduje situace, nechodíme do terénu po dvojicích. O to důležitější pro nás je, aby byl každý člen týmu schopen samostatné práce a abychom se na něj mohli spolehnout.
  • Respektující přístup ke klientům: Naši klienti jsou často nedůvěřiví vůči nabízené pomoci a spolehlivě poznají, pokud je pracovník nerespektuje. Ke klientům proto přistupujeme s patřičnou úctou.
  • Laskavý a zároveň profesionální přístup ke klientům: Největším „umem“ sociálního pracovníka je odvádět profesionální práci a zároveň si zachovat lidský a laskavý přístup.
  • Terénní pracovník má k dispozici zázemí kanceláře ve Vršovicích.

Hrubá mzda: 27 800 Kč–31 800 Kč

Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaujala vás naše nabídka? Zašlete nám váš životopis a motivační dopis.

Barbora Deutschová: lidevnouzi@maltezskapomoc.cz; 736 620 894