Staňte se zaměstnancem

Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.

Čechy

Morava

Osobní asistent/ka – Podbořany a okolí

Do týmu Maltézské pomoci v Žatci hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách (osobní asistent), který vykonává nasmlouvané činnosti v domácím prostředí klienta v Podbořanech a jeho okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc sosobní hygienou, přípravu a pomoc se stravou, ale být i oporou obtížně chodícím, vhodné aktivizování např. osob se syndromem demence.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s mentálním postižením
  • spolehlivost, zodpovědnost, odolnost
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • očkování na žloutenku typu B
  • časovou flexibilitu
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • zázemí v dlouhodobě fungující organizaci
  • dobré finanční ohodnocení 190 kč/h + 20 kč/h osobní ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu (práce vhodná i jako částečný úvazek)
  • vzdělávání v oboru
  • 5 týdnů dovolené

Nabízíme práci zpočátku na zkrácený úvazek. HPP či DPP, dle domluvy.

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis do 20. 12. 2023 na (e-mail: [email protected]) Renata Šnajberk, DiS., 730166373


Terénní sociální pracovník PLSN – Praha

V Maltézské pomoci hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici terénní sociální pracovník/pracovnice v programu Pomoc lidem v sociální nouzi na poloviční úvazek.

Terénní program pomáhá lidem, kteří se ocitli ve stavu krajní nouze, především pak lidem bez domova. Podporujeme naše klienty při návratu do většinové společnosti, motivujeme je k opětovnému využívání vlastních kompetencí a k samostatnému zvládání problémů. Pomáháme klientům najít bydlení či udržet to stávající.

Zakládáme si na intenzivní a dlouhodobé spolupráci s klienty. Pracovník pracuje s méně klienty, ale o to intenzivněji. Mezi pracovníkem a klientem se budu vztah důvěry a ten je výchozím bodem úspěšné spolupráce.

Jaká je hlavní náplň práce terénního pracovníka?

  • Oslovení klienta a zmapování situace, v níž se nachází.
  • Podpora klienta v uspořádání základních záležitostí: vyřízení dokladů, evidence na úřadu práce, pomoc s vyřízením sociálních dávek či jiných příspěvků apod.
  • Podpora při hledání zaměstnání.
  • Podpora při hledání bydlení či udržení toho stávajícího.
  • Podpora a motivace klienta při zvyšování jeho kompetencí a znalostí (věci neděláme „za klienta“, ale „s klientem“).
  • Zprostředkování návazných služeb a sociální poradenství.

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (pomáháme lidem v nouzi od roku 2012).
  • Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
  • Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
  • Motivující finanční ohodnocení (k základní mzdě se přičítají čtvrtletní prémie a po zkušební době osobní ohodnocení).
  • Týden dovolené navíc.
  • Služební telefon.

Co očekáváme?

  • Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
  • Samostatnost a spolehlivost: Pokud to nevyžaduje situace, nechodíme do terénu po dvojicích. O to důležitější pro nás je, aby byl každý člen týmu schopen samostatné práce a abychom se na něj mohli spolehnout.
  • Respektující přístup ke klientům: Naši klienti jsou často nedůvěřiví vůči nabízené pomoci a spolehlivě poznají, pokud je pracovník nerespektuje. Ke klientům proto přistupujeme s patřičnou úctou.
  • Laskavý a zároveň profesionální přístup ke klientům: Největším „umem“ sociálního pracovníka je odvádět profesionální práci a zároveň si zachovat lidský a laskavý přístup. Takové pracovníky hledáme 🙂

Terénní pracovník má k dispozici zázemí kanceláře ve Vršovicích.

Nástup možný od 1.8.2024

Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.

Sociální pracovník pro rodiny s dětmi – Olomouc

Maltézská pomoc Olomouc vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka ve výše zmíněné službě pro rodiny s dětmi. Předpokládáme přijetí pracovníka s předpokládanou výší úvazku 1,0. Nástup od září 2024 (možno i dříve).

Požadujeme

  • odpovídající vzdělání dle Zákona o soc. službách (min. VOŠ nebo VŠ sociálního zaměření)
  • akceptace poslání a hodnot Maltézské pomoci
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • velmi dobrá práce s PC a základními uživatelskými programy
  • odpovědnost, tvořivý přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu
  • pracovní zkušenosti z oblasti sociální práce s rodinou a SPOD výhodou
  • dobrý zdravotní stav

Nabízíme

  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • práci v přátelském kolektivu
  • pestrou a rozmanitou práci s rodinami i samotnými dětmi
  • pět týdnů dovolené
  • nástupní mzda 34.000,-Kč
  • po zapracování osobní ohodnocení a čtvrtletní odměny

Profesní strukturovaný životopis se zvlášť přiloženým motivačním dopisem zasílejte do 30. 6. 2024 v elektronické podobě na emailovou adresu vedoucí služeb pro rodiny s dětmi v Olomouci Mgr. Janu Jeklovou:  [email protected]

Osobní asistentka (pečovatelka) – Olomouc

Nabízíme pracovní pozici osobní asistent/asistentka pečující o seniory a osoby se zdravotním postižením.

Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny. Nyní nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc (HPP, DPČ nebo DPP) dle domluvy.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
  • pozitivní motivaci věnovat se pomoci, péči a dále se rozvíjet
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • spolehlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • vzdělávání v oboru
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • nabízíme práci na zkrácený úvazek nebo nepravidelnou výpomoc HPP či DPP, dle domluvy. Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 190 Kč/hod. (+ 20Kč/hod. osobní hodnocení) s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160hod./měs. tedy 33.600 Kč/měs). Do budoucna je možné i navýšení úvazku.

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt: Mgr. Daniela Gajdošíková ( [email protected]), tel. 731 619 694.