Staňte se zaměstnancem
Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.
Čechy
Morava
V Maltézské pomoci hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici terénní sociální pracovník/pracovnice v terénním programu Pomoc lidem v sociální nouzi.
Jedná se o zástup za kolegyni, která odchází na mateřskou dovolenou. Práce je na celý úvazek s nástupem od března 2025 nebo dle domluvy.
V terénním programu Pomoc lidem v sociální nouzi pomáháme lidem bez domova v jejich přirozeném prostředí. Podporujeme je při návratu do většinové společnosti a motivujeme k opětovnému využívání vlastních kompetencí k samostatnému zvládání problémů. Podporujeme také klienty, kteří jsou bezprostředně ohroženi ztrátou domova, a tím napomáháme prevenci vzniku bezdomovectví.
Zakládáme si na intenzivní a dlouhodobé spolupráci s klienty. Pracovník pracuje s méně klienty, ale o to intenzivněji. Mezi pracovníkem a klientem se budu vztah důvěry a ten je výchozím bodem úspěšné spolupráce.
Jaká je hlavní náplň práce terénního pracovníka?
- Oslovení klienta a zmapování situace, v níž se nachází.
- Podpora klienta v uspořádání základních záležitostí: vyřízení dokladů, evidence na úřadu práce, pomoc s vyřízením sociálních dávek či jiných příspěvků apod.
- Podpora při hledání zaměstnání.
- Podpora při hledání bydlení či udržení toho stávajícího.
- Podpora a motivace klienta při zvyšování jeho kompetencí a znalostí (věci neděláme „za klienta“, ale „s klientem“).
- Zprostředkování návazných služeb a sociální poradenství.
Co nabízíme?
- Zázemí stabilní a zavedené organizace (pomáháme lidem v nouzi od roku 2012).
- Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
- Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
- Motivující finanční ohodnocení (k základní mzdě se přičítají čtvrtletní prémie a po zkušební době osobní ohodnocení).
- Týden dovolené navíc.
- Služební telefon.
Co očekáváme?
- Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
- Samostatnost a spolehlivost: Pokud to nevyžaduje situace, nechodíme do terénu po dvojicích. O to důležitější pro nás je, aby byl každý člen týmu schopen samostatné práce a abychom se na něj mohli spolehnout.
- Respektující přístup ke klientům: Naši klienti jsou často nedůvěřiví vůči nabízené pomoci a spolehlivě poznají, pokud je pracovník nerespektuje. Ke klientům proto přistupujeme s patřičnou úctou.
- Laskavý a zároveň profesionální přístup ke klientům: Největším „umem“ sociálního pracovníka je odvádět profesionální práci a zároveň si zachovat lidský a laskavý přístup.
Terénní pracovník má k dispozici zázemí kanceláře ve Vršovicích. Výběrové řízení dvoukolové. Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.
Pojďte dělat práci, která dává smysl! V pražském centru hledáme do týmu další milé kolegy a kolegyně.
Cílem naší služby je pomoci seniorům, kteří chtějí žít doma, jak nejdéle je to možné, se zajištěním každodenních činností, které nemohou vykonávat samostatně a podpořit je v zachování jejich stávajících schopností a dovedností. Službu poskytujeme až 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Náplní vaší práce bude: pomoc s hygienou, manipulací na lůžku, s oblékáním, stravováním, doprovody na pochůzkách a vycházkách, dohled, aktivizace nebo i poskytnutí společnosti a popovídání.
Nabízíme:
- práci, kde budete profesně i lidsky růst,
- zázemí dlouhodobě fungující organizace,
- přátelské prostředí a individuální přístup,
- flexibilní pracovní dobu, kterou lze přizpůsobit tak, aby vyhovovala vašim možnostem,
- práci na plný nebo zkrácený úvazek, HPP i DPP,
mzdu 210 Kč/hod (základ 190 Kč/hod+20 Kč/hod osobní ohodnocení), - navíc čtvrtletní i roční odměny, mimořádné odměny
- 5 týdnů dovolené při plném úvazku (při zkráceném úměrně odpracovanému), zaškolování, průběžné další vzdělávání a supervize.
Požadujeme:
- motivaci pro práci s cílovou skupinou seniorů,
- spolehlivost a zodpovědný přístup,
- výborný zdravotní stav, psychickou odolnost a dobré komunikační dovednosti,
- schopnost sebereflexe a učení se novým věcem,
- možnost a ochotu pracovat také o víkendech,
- trestní bezúhonnost.
Velkou výhodou, ale ne podmínkou je:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory nebo osoby s postižením,
- zvládnutá dovednost při pomoci s hygienou a manipulací s klientem na lůžku,
- schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobami s demencí,
- absolvovaný Kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání).
Zakládáme si na partnerském a individuálním přístupu jak k našim klientům, tak asistentům:
- Dbáme na to, aby si klient s asistentem navzájem vyhovovali lidsky, při vzájemné spolupráci jsme se všemi zúčastněnými v úzkém kontaktu a připraveni řešit možný nekomfort na obou stranách.
- Jsme tu pro naše klienty i asistenty a nikdo se nemusí ostýchat se na nás s čímkoliv obrátit.
- Nejvyšší hodnotou je pro nás respekt k druhým lidem a to bez ohledu na to, zda se jedná o člověka s nějakým omezením soběstačnosti anebo nikoli.
Chcete se přidat a být součástí našeho týmu? Těšíme se na vás! Pošlete svůj životopis a motivační dopis a my se vám ozveme.
Anna Třešňáková
tel. 739 504 665
Do týmu Maltézské pomoci v Žatci hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách (osobní asistent), který vykonává nasmlouvané činnosti v domácím prostředí klienta v Podbořanech a jeho okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc sosobní hygienou, přípravu a pomoc se stravou, ale být i oporou obtížně chodícím, vhodné aktivizování např. osob se syndromem demence.
Požadujeme:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s mentálním postižením
- spolehlivost, zodpovědnost, odolnost
- požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
- očkování na žloutenku typu B
- časovou flexibilitu
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- zázemí v dlouhodobě fungující organizaci
- dobré finanční ohodnocení 190 kč/h + 20 kč/h osobní ohodnocení
- flexibilní pracovní dobu (práce vhodná i jako částečný úvazek)
- vzdělávání v oboru
- 5 týdnů dovolené
Nabízíme práci zpočátku na zkrácený úvazek. HPP či DPP, dle domluvy.
V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis do 20. 12. 2023 na (e-mail: [email protected]) Renata Šnajberk, DiS., 730166373
Hledáme empatické a komunikativní pracovnice nebo pracovníky, kteří mají zájem patřit do našeho týmu Maltézské pomoci Jeseník a chtějí docházet do domácností klientů s omezenou soběstačností. Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené asistenční a pečovatelské úkony v domácím prostředí klienta v Jeseníku a blízkém okolí, zvláště u seniorů a osob se zdravotním postižením. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou na lůžku, doprovod na smluvené místo, ale i být fyzicky oporou obtížně chodícím lidem či nabídnout trpělivé naslouchání např. osobám s demencí. Službu poskytujeme 24hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.
Práce je ohodnocena v rámci hodinové mzdy 190 Kč/hod. (+ 20Kč/hod. osobní hodnocení) s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou a dostupností o víkendu, případně v noci. Mzda záleží na počtu sloužených hodin. (Např. 80 hod. = 16.800Kč). Pracovníci jsou odměňováni čtvrtletními prémiemi.
Požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání), zkušenosti s péčí o osobu blízkou nebo ve službách sociální péče vítány. Požadujeme řidičský průkaz (aktivní řidič), očekáváme příjemné vystupování, spolehlivost, dobrý zdravotní stav, psychickou odolnost a časovou flexibilitu.
O své osobní asistenty pečujeme prostřednictvím pravidelných porad, supervizí a vzdělávacích seminářů, které hradíme.
V případě zájmu zasílejte životopis a motivační dopis na email uvedený níže v kontaktech. V případě dotazů kontaktujte: Mgr. Janu Lacmanovou ( [email protected]), tel. 734 427 764. Nástup možný ihned!
V brněnském centru hledáme do týmu milé kolegy a kolegyně na pozici osobní asistent/ka pro seniory a osoby se zdravotním postižením.
Pojďte dělat práci, která dává smysl. Cílem naší služby je pomoci klientům, kteří chtějí žít doma, jak nejdéle je to možné, se zajištěním každodenních činností, které nemohou vykonávat samostatně a podpořit je v zachování jejich stávajících schopností a dovedností.
Službu poskytujeme 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Náplní vaší práce bude pomoc: s hygienou, s manipulací na lůžku, s oblékáním, stravováním. Dále pak: doprovody na pochůzkách a vycházkách, dohled, aktivizace nebo i poskytnutí společnosti.
Požadujeme:
- motivaci pro práci s cílovou skupinou seniorů,
- spolehlivost a zodpovědný přístup,
- výborný zdravotní stav, psychickou odolnost a dobré komunikační dovednosti,
- trestní bezúhonnost,
- schopnost sebereflexe a učení se novým věcem,
- možnost a ochotu pracovat i o víkendech.
Velkou výhodou, ale ne podmínkou je:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory nebo osoby s postižením,
- zvládnutá dovednost při pomoci s hygienou a manipulací s klientem na lůžku,
- schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobami s demencí,
- absolvovaný Kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání).
Nabízíme:
- práci, kde budete profesně i lidsky růst,
- zázemí dlouhodobě fungující organizace,
- přátelské prostředí a individuální přístup,
- flexibilní pracovní dobu,
- práci na plný nebo zkrácený úvazek, HPP i DPP,
- základní hodinovou mzdu 190 Kč/hod + 20 Kč/hod. osobní ohodnocení,
- čtvrtletní i roční odměny,
- 5 týdnů dovolené při plném úvazku (při zkráceném úměrně odpracovanému),
- zaškolení, průběžné další vzdělávání a supervize.
Zakládáme si na partnerském a individuálním přístupu jak k našim klientům, tak asistentům. Nejvyšší hodnotou je pro nás respekt k druhým lidem.
Chcete se přidat a být součástí našeho týmu? Pošlete svůj životopis a motivační dopis a my se vám ozveme.
Pro více informací kontaktujte Mgr. Barboru Barešovou, e-mail: barbora.baresova@ maltezskapomoc.cz
Těšíme se na vás!
Maltézská pomoc Olomouc a Přerov, vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka ve výše zmíněné službě pro rodiny s dětmi. Předpokládáme přijetí pracovníka zajišťujícího službu v Olomouci a Přerově s předpokládanou výší úvazku 1,0. Nástup co nejdříve, ideálně leden až únor 2025.
Požadujeme
- odpovídající vzdělání sociální pracovníka dle Zákona o soc. službách (min. VOŠ nebo VŠ sociálního zaměření)
- akceptace poslání a hodnot Maltézské pomoci
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- velmi dobrá práce s PC a základními uživatelskými programy
- odpovědnost, tvořivý přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu
- pracovní zkušenosti z oblasti sociální práce s rodinou a SPOD výhodou
- dobrý zdravotní stav
Nabízíme
- zázemí dlouhodobě fungující organizace
- práci v přátelském kolektivu
- pestrou a rozmanitou práci s rodinami i samotnými dětmi
- pět týdnů dovolené
- nástupní mzda 34 000 Kč
- po zapracování osobní ohodnocení a čtvrtletní odměny
Profesní strukturovaný životopis se zvlášť přiloženým motivačním dopisem zasílejte do 15. 1. 2025 v elektronické podobě na emailovou adresu vedoucí služeb pro rodiny s dětmi v Olomouci Mgr. Janu Jeklovou: [email protected]