Zapojte se

Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Níže naleznete seznam aktuálně volných pozic, na které hledáme právě Vás!


Koordinátor/ka osobní asistence – Praha

V Maltézské pomoci hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni na pozici koordinátora/koordinátorky osobní asistence.

Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naše asistentky a podporují je v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátoři osobní asistence, kteří vedou tým asistentek, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci s klienty.

Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?

  • Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentek a vede je při práci s klienty
  • Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy
  • Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (nejčastěji rodinou)
  • Vede potřebnou administrativu
  • Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008)
  • Práci v týmu motivovaných zaměstnanců, kterým na klientech skutečně záleží
  • Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti
  • Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby
  • Práci na plný úvazek
  • Motivující finanční ohodnocení (k základní mzdě se přičítají pravidelné čtvrtletní odměny a po zkušební době osobní ohodnocení)
  • Vzdělávání a supervizi
  • 25 dnů dovolené
  • Služební telefon

Co očekáváme?

Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
Praxi: Uchazeč by za sebou měl být alespoň 2 roky praxe v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům.
Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentek vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentkám, ale jsou také schopni flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistentky v terénu s koordinátorem. Koordinátor je připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale rozhodně ne podmínkou).
Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám životopis a motivační dopis na e-mail: radka.valiskova@maltezskapomoc.cz (bez motivačního dopisu Vás bohužel nemůžeme zařadit do výběrového řízení). Nástup od ledna 2021, případně dle dohody.


Osobní asistent/ka – Brno

Hledáme empatické a komunikativní ženy a muže, kteří mají zájem patřit do našeho týmu Maltézské pomoci a chtějí docházet do domácností klientů, jejichž soběstačnost je již velmi omezena. Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené pečovatelské a asistenční úkony v domácím prostředí klienta v Brně a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoci s osobní hygienou na lůžku, doprovod na smluvené místo, ale i být fyzicky oporou obtížně chodícím lidem či nabídnout trpělivé naslouchání např. osobám s demencí. Službu poskytujeme 24 hodin denně, hodiny a směny jsou vždy samozřejmě předem rozděleny.

Nabízíme zapojení v rámci DPP, dle domluvy. Hodinová mzda 140 Kč.

Požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu), zkušenosti s péčí o osobu blízkou nebo ve službách sociální péče vítány. Očekáváme příjemné vystupování, spolehlivost, dobrý zdravotní stav, psychickou odolnost a časovou flexibilitu.

O své osobní asistenty pečujeme prostřednictvím pravidelných porad, supervizí a vzdělávacích seminářů, které hradíme.

V případě zájmu zasílejte životopis a motivační dopis na (email: marketa.studena*maltezskapomoc.cz) a v případě dotazů kontaktujte: Mgr. Markétu Procházkovou, +420 736 620 810