Staňte se zaměstnancem
Zapojte se do týmu Maltézské pomoci a rozvíjejte tak dobročinnou činnost ve svém okolí. Podívejte se na aktuálně volné pozice. Případně můžete i reagovat i přes portál Jobs.cz.
Čechy
Morava
Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naši asistenti a podporují je v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátoři osobní asistence, kteří vedou tým asistentů, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci s klienty.
Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?
- Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentů a vede je při práci s klienty.
- Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy.
- Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (především rodinou).
- Vede potřebnou administrativu. Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace.
Koordinátor nepracuje pouze v kanceláři. Vyjíždí za klienty, v případě potřeby zastoupí osobního asistenta.
Co nabízíme?
- Práci v týmu, kde nám na klientech skutečně záleží.
- Samostatnou práci. Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
- Práci na celý úvazek.
- Motivující finanční ohodnocení: mzda 38 000 Kč +pohyblivé složky mzdy.
- Vzdělávání a supervizi.
- 25 dnů dovolené.
- Služební telefon.
- Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008). Kancelář v historickém centru Prahy.
Co očekáváme?
- Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
- Praxi: Uvítáme praxi v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
- Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům.
- Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentů vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentům, ale jsou také schopni flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
- Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistenta v terénu s koordinátorem. Koordinátor je připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
- Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale rozhodně ne podmínkou).
- Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.
Nástup od 1. 12. 2023.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis.
Radka Vališková, 736 620 807, [email protected]
„Člověk je zrozen k vzájemné pomoci“
V pražském centru Maltézské pomoci hledáme do týmu nové kolegyně na pozici osobní asistentka (pečovatelka) pro seniory se sníženou soběstačností.
Osobní asistence je alternativou ústavní péče. Bez služeb osobní asistence by senior se sníženou soběstačností musel trvale žít v pobytovém zařízení, kde by o něho bylo pečováno. Naší snahou je podporovat seniory v jejich oprávněném a přirozeném přání zůstat doma, jak nejdéle je to možné. Principem našich služeb je poskytnout profesionální a zároveň laskavou péči v domácím prostředí.
Staňte se součástí našeho týmu, a pomozte tak seniorům splnit toto přání!
Očekáváme:
- kladný a laskavý vztah k seniorům
- spolehlivost, zodpovědný přístup k práci
- zkušenosti s prací se seniory (ať už v zaměstnání, či v péči o své blízké)
- schopnost přímé obslužné péče výhodou (hygiena, manipulace s klientem na lůžku), ale rádi Vás zaučíme
- očkování proti žloutence typu B nebo ochotu nechat se očkovat ještě před nástupem
Nabízíme:
- práci, která má smysl a pomáhá
- dobré platové podmínky v rámci soc. sféry /190 Kč/hod. (+ 20 Kč/hod. osobní hodnocení)
- 5 týdnů dovolené při plném úvazku
- flexibilní pracovní dobu
- pravidelné vzdělávání a supervizi
- zázemí dlouhodobě fungující neziskové organizace a možnost podílet se na její činnosti
Jedná se o práci na větší úvazek, nejlépe HPP.
Aktuálně hledáme i brigádníky na víkendy nebo večery, možno na DPP. Velice rádi v našem týmu také přivítáme studenty a aktivní seniorky.
Benefity
- Vzdělávací kurzy, školení
- Individuální rozvržení pracovní doby
- Prémie
- Dovolená 5 týdnů
Kontakt:
Martina Stehlíková, 733 142 095, [email protected]
Do týmu Maltézské pomoci v žateckém centru hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách ( osobní asistent), který vykonává nasmlouvané činnosti v domácím prostředí klienta v Žatci a jeho okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, přípravu a pomoc se stravou, ale být i oporou obtížně chodícím, vhodné aktivizování např. osob se syndromem demence.
Požadujeme:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s mentálním postižením
- spolehlivost, zodpovědnost, odolnost
- požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
- očkování na žloutenku typu B
- časovou flexibilitu
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- zázemí v dlouhodobě fungující organizaci
- dobré finanční ohodnocení 190 Kč/h + 20 Kč/h osobní ohodnocení
- flexibilní pracovní dobu (práce vhodná i jako částečný úvazek)
- vzdělávání v oboru
- 5 týdnů dovolené
Nabízíme práci zpočátku na zkrácený úvazek. HPP či DPP, dle domluvy.
V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na (e-mail: [email protected]) Renata Šnajberk, DiS., 730166373
Místo výkonu: Přerov a okolí, část týdne Olomouc. Nástup co nejdříve. Předpokládaná výše úvazku 1,0.
Požadujeme:
- odpovídající vzdělání dle Zákona o soc. službách (VOŠ/VŠ sociálního zaměření)
- akceptace poslání a hodnot Maltézské pomoci vycházejících z křesťanských hodnot
- odpovědnost, tvořivý a aktivní přístup při rozvoji služby a doplňujícího dobrovolnického programu v Přerově, navázání spolupráce s farností Přerov a místními neziskovými organizacemi
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- dobré komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- velmi dobrá práce s PC a základními uživatelskými programy
- pracovní zkušenosti z oblasti sociální práce s rodinou velkou výhodou
Nabízíme:
- zázemí dlouhodobě fungující organizace
- samostatnou kancelář v Přerově s podporou přátelského týmu v Olomouci
- pět týdnů dovolené
- HPP na dobu určitou s výší úvazku 1,0
- nástupní mzda 34.000,-Kč
- po zapracování osobní ohodnocení a možnost odměny
Profesní strukturovaný životopis se zvlášť přiloženým motivačním dopisem zasílejte do 31. 10. 2023 v elektronické podobě na emailovou adresu vedoucí služeb pro rodiny s dětmi v Olomouci Mgr. Jaroslavu Stoklasovou: [email protected]; tel: 605 946 306.
Pracovní nabídka
Do týmu Maltézské pomoci, o.p.s. hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Brně a Brně-venkov.
Osobní asistence je alternativou ústavní péče. Naší snahou je podporovat seniory v jejich oprávněném a přirozeném přání zůstat doma, jak nejdéle je to možné. Principem našich služeb je poskytnout profesionální a zároveň laskavou péči v domácím prostředí.
Co budete u nás dělat :
- Pomáhat klientům při osobní hygieně, při oblékání, při podávání jídla a pití
- Pomáhat při přesunu na lůžko, vozík
- Pomáhat klientům s běžným úklidem a nákupy
- Pomáhat při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím (procházky, doprovod k lékaři apod.)
Potřebujeme od Vás:
- Očkování proti žloutence typu B
- Trestní bezúhonnost
- Požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
- Dobrý zdravotní i psychický stav
- Spolehlivost, zodpovědnost a odolnost
- Pozitivní přístup, kladný vztah k lidem
- Profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením výhodou
- Ochotu přejíždět mezi klienty, časovou flexibilitu
Nabízíme:
- Práci, která má smysl a pomáhá
- Dobré finanční ohodnocení
- Zázemí dlouhodobě fungující organizace
- Vzdělávání v oboru
- Podporu koordinátora služby, možnost zaškolení v praxi
- Flexibilní pracovní dobu (práce vhodná i jako částečný úvazek k rodině či studiu)
Nabízíme práci na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Kontakt: [email protected], 739 905 295.