Hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24 hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.

Požadujeme:

  • profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
  • požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
  • dobrý zdravotní i psychický stav
  • spolehlivost a zodpovědný přístup

Nabízíme:

  • práci, která má smysl a pomáhá
  • dobré finanční ohodnocení
  • zázemí dlouhodobě fungující organizace
  • vzdělávání v oboru
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • nabízíme práci i na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Práce je v rámci hodinové mzdy 180 Kč/hod. s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160 hod./měs. tedy 28.800,-Kč/měs).

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže kontakt: [email protected]

Další informace o službě osobní asistence.

Autor: Daniela Gajdošíková