Hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který vykonává smluvené činnosti v domácím prostředí klienta v Olomouci a blízkém okolí. Práce vyžaduje nejen schopnost zajistit požadované úkony např. pomoc s osobní hygienou, doprovod na smluvené místo, ale být oporou obtížně chodícím, nabídnout trpělivé naslouchání, vhodně aktivizovat např. osoby se syndromem demence. Službu poskytujeme 24 hodin denně, hodiny a směny jsou vždy předem rozděleny.
Požadujeme:
- profesní či osobní zkušenost s péčí o seniory či osoby s postižením (dovednost při pomoc s hygienou, manipulací s klientem na lůžku, schopnost komunikace a znalost aktivizačních technik s osobou s demencí)
- požadované vzdělání min. 150 hodinový kurz pracovníka v sociálních službách (lze doplnit i v průběhu zaměstnání)
- dobrý zdravotní i psychický stav
- spolehlivost a zodpovědný přístup
Nabízíme:
- práci, která má smysl a pomáhá
- dobré finanční ohodnocení
- zázemí dlouhodobě fungující organizace
- vzdělávání v oboru
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- nabízíme práci i na zkrácený úvazek HPP či DPP, dle domluvy. Práce je v rámci hodinové mzdy 180 Kč/hod. s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (při 160 hod./měs. tedy 28.800,-Kč/měs).
V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na níže kontakt: [email protected]
Další informace o službě osobní asistence.
Autor: Daniela Gajdošíková